Insider reveals likely players behind the Guardian’s ‘fake’ Assange-Manafort story

In an extensive interview, a former Ecuadorian diplomat says he assumes that intelligence contractors were a source of the smear which claimed former Trump campaign manager Paul Manafort had visited WikiLeaks founder Julian Assange.

This follows an exclusive Canary article in which the same diplomat called the Guardian story “fake”, explaining why visits by Manafort could not have taken place. WikiLeaks, the Intercept‘s Glenn Greenwald, the Courage Foundation, and others outlets all shared or referenced this article.

To read more, click here.

Advertisements
This entry was posted in Government, Intelligence and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.